ای کاش در محافل و یادواره های شهدا به جای پرداختن به مطالب تنش زا و اختلاف افکن به وصف جایگاه شهدا  اهداف آنان که همان پیروی از ولایت فقیه و دوری از اختلاف بود پرداخته شود.

اما متاسفانه امروز برخی از افرادی که برنامه ها و تریبون را در دست می گیرند، انگار وظیفه آنها اختلاف افکنی بین دولت و ملت است. روشی که بر خلاف توصیه های مقام معظم رهبری می باشد. این عده از مخالفان دولت محافل شهدا را طوری مصادره می کنند که انگار شهدا فقط برای ترویج افکار افراط گرایانه خودشان پا به عرصه ایثار و شهادت گذاشته اند.

سخنرانانی همچون سعید قاسمی که اخیرا سخنران محفل شهدا در بهشهر بود طوری از فرصت سوء استفاده می کنند و در سخنرانی یکطرفه خود فقط به سیاه نمایی علیه دولتی که به مزاقشان خوشایند نیست می پردازند. و در چنین محافلی هر آنچه از توهین به دولتمردان و بزرگان نظام تا مردم رای دهنده به دولت می خواهند نثار می کنند.

در این جلسه سردار سعید قاسمی در تحلیلش آورده بود یکی از دلایل مهم تشکیل داعش از سوی استکبار به جنگ هم انداختن مسلمین با یکدیگر بدون زحمت انداختن خودشان بود. اما از سوی دیگر سردار با حرفهای تفرقه انگیز خود خواسته یا نا خواسته حرفهایش را نقض کرده و با سخنانش و نسبت های ناروا زمینه ساز اختلاف افکنی بین مردم و دولت در شهرستان بهشهر می باشد.

نکته قابل توجه اینکه از بس  محافل شهدا به عقده گشایی چنین تفکراتی تبدیل گردید که عده زیادی از مردم انقلابی از حضور در چنین محافل پرهیز کرده و جو حاکم در این محافل به نفع برگزار کنندگان خواهد بود و کسی جرات ایستادن در مقابل هتاکی ها را ندارد و اگر هم کسی مثل آن برادر دو شهید که در مجلس مذکور به سخنران اعتراض کند مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و انگ ضدیت با ولایت فقیه روبرو می شود.

از جمله مطالب عقده گشایانه سعید قاسمی:

هاشمی خاتمی و… قصد داشتند در فتنه ۸۸ صندلی را از زیر پای رهبری بکشند. نفوذ داعشی های فرهنگی خطرناکتر از داعش سوریه است. داعشی هایی چون داعش کنسرتی، روسای آموزش و پرورش شما داعشی هستند و در مدارس با تفکر خاص پرورش دهنده داعشی هستند. در مدارس و دانشگاهها معلمان و مدرسان از رجوی و… برای بچه ها تعریف می کنند. سخنگوی دولت این لوک خوش شانس! گیرندگان حقوق نجومی را ذخیره نظام می داند. در دور بعدی وقتی علی مطهری حامی منافقین می شود و از گوگوش تا سروش متحدند باز هم یکی دیگر با دسته بیل طلایی رای می آورد.

برجام یعنی براندازی نرم جمهوری اسلامی! ای خدا دراین ۳۷ سال هیچ سالی بدتر از این سه سال نبود.

ای خدا چطور باید گفت که رهبری با اینا( اعضای دیپلماسی دولت) نیست! و…

بهشهر- س.س