فرماندار بهشهر گفت: افتتاح خانه کشتی در بهشهر گام بلندی برای افتخارآفرینی‌های جاودانه است.

به گزارش  مهر، سید خالق سجادی، در آیین افتتاح خانه کشتی تختی بهشهر افزود: بهشهر از شهرهای قطب کشتی در استان مازندران است که با توجه به اینکه مسئولان اجرایی تمام تلاش خود را برای ترویج این ورزش بکار می‌گیرند؛ امیدواریم مسئولان استانی و کشوری در تجهیز اماکن ورزشی کمک کار ما باشند.

وی با اعلام اینکه امیدواریم بهشهر به قطب کشتی کشور تبدیل شود، اظهار کرد: توانمندی‌های فراوانی در ورزشکاران این شهرستان وجود دارد که باید با تلاش و فراهم کردن امکامات لازم این ظرفیت‌ها شناسایی و باور شوند.

فرماندار بهشهر با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در جامعه و در بین آحاد مردم گفت: باید با تلاش بیشتری برای توسعه این ورزش انجام شود و ساخت خانه کشتی تختی هم برای توسعه این ورزش و توجه به تمرینات منظم ورزشکاران بوده است که امیدواریم با تجهیز آن رشد بیشتری را شاهد باشیم.

رئیس هیئت کشتی بهشهر هم در سخنانی با اشاره به اینکه برای بهسازی و تکمیل این خانه کشتی 500 میلیون ریال هزینه شده است، اظهار کرد: این سالن با قدمت 50 ساله در اختیار هیئات بسکتبال بود که با انتقال این هیئات به سالن‌های توپی این مکان توسط هیئت کشتی بازسازی شد تا منشاء مدال آوری و قهرمان پروری باشد.

شهرام جعفری گفت: دارای ظرفیت‌های فراوان ورزش کشتی در بین جوانان و نوجوانان است که با برگزاری جام شهید هاشمی نژاد در سالهای گذشته این ظرفیت‌ها شناسایی و اکنون قهرمان مختلفی در سطح ملی و بین المللی و جهانی داریم.

وی افزود: مهم‌ترین مشکل هیئات کشتی در حال حاضر، تجهیزات، امکانات و سرمایش و گرمایش سالن خانه کشتی تختی است که امیدواریم با مساعدت‌ها و کمک‌های استان این مشکلات برطرف شود.