ونگ // دکتر علی محمد شاعری نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پایان سال همزمان با سالروز 7 اسفند نمره عملکرد هر یک از مدیران استان و حوزه انتخابیه خود را به اطلاع مردم می رسانم

وی که در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران شرق مازندران در مجموعه عباس آباد بهشهر اولین نشست خبری با خبرنگاران حوزه انتخابیه خود را برگزار کرده بود در خصوص عملکرد مدیران اجرایی و فرمانداران ضمن اشاره به اعلام نمره مدیران از دیدگاه خودش افزود: معمولا دولتها قویترین مدیران خود را بعنوان وزیر، استاندار و… می گمارند در حالی که بیشتر کارهای آنها ستادی است کار اجرایی بر دوش مدیرانی است که در شهرستانها فعالیت می کنند بنابر این قوق ترین مدیران بایستی در ادارات شهرستانی فعالیت کنند. از مهمترین دلایلی که کارها خوب پیش نمی رود مدیران پایین دست ضعیف هستند. دکتر شاعری ادامه داد: وقتی بنده نماینده باید همواره با پیمانکاران در تماس باشم و آنها را راه بیاندازم پس بدانید کجای کار اشکال دارد.

رئیس کمسیون آب کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت خود از واردات برنج و نیز سوال خبرنگاری درباره شرایط مصرف کننده برنج در صورت ممانعت از واردات گفت: تحت هر شرایطی تولید به نفع کشور است تولید باعث افزایش اشتغال افزایش درآمد سرانه و… می شود. اقتصاد تولید محور، اقتصاد صادرات محور و اقتصاد اشتغال محور سه رکن اقتصاد مقاومتی هستند.

نماینده مردم شرق مازندران درمجلس گفت از فردای روز 7 اسفند 94 که با رای مردم منتخب آنها شدم کارم را آغاز کردم و تا روز آخر تلاش می کنم. وی افزود روش کارم اینگونه است که در هر حوزه با وزیر و یا مدیران مربوطه می نشینم و مطالبات مردم را مطرح ودر یک بازه زمانی مشخص چهار ساله مشخص می کنم که ما در آن حوزه پس از چهار سال باید به کجا برسیم و جدول زمانی که مدیران قول می دهند را همیشه مرور کرده و از مدیران پیگیری می کنم.

وی گفت یکی از مهمترین مشکلات شرق مازندران مشکل آب در بخشهای مختلف صنعت، کشاورزی، آشامیدنی و آب محیط زیست است که یکی از مهمترین اقدامات در این بخش طی سال جاری تکمیل و آبگیری سد گلورد تا پایان سال است. همچنین در بحث آب روستایی تا پایان سال مالی امسال 32 روستای  سه شهرستان نکا بهشهر و گلوگاه می بایست مشکل آب آنها رفع شود.

شاعری افزود از مدیران راه قول گرفتیم تا پایان چهار سال سرانه راه روستایی سه شهرستان به سرانه استان برسد. وی همچنین به اختصار به سایر بخشها مانند گازرسانی به 152 روستای سه شهرستان طی چند سال آینده وضعیت بهداشتی و درمانی و برنامه هایی که وزیر و معاونین قول دادند برای منطقه انجام دهند و… از موضوعاتی بود که اشاره کرد.

رئیس کمسیون کشاورزی مجلس در خصوص ایجاد منطقه آزاد در بند امیر آباد گفت: امیر آباد بهترین مکان برای اجاد منطقه ازاد است و بنده هرکاری که فکر می کنید انجام دادم تا امیر آبا در دولت و سپس مجلس بعنوان منطقه ازاد معرفی شود.

دکتر شاعری همچنین بر لزوم همبستگی و تعامل همه افکار و افراد برای پیشرفت کشور تاکید کرد و افزود همه مدیران و رسانه ها سعی کنند برای رضای خدا قدم بردارند اگر در جامعه ناهنجاری سوء ظن و… وجود دارد این جامعه مشکل دارد.

وی همچنین به رسانه ها و خبرنگاران توصیه کرد که استقلال حرفه ای خودشان را حفظ کنند و از حواشی پرهیز کنند. وی نیز با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس یاد ایثارگریهای رزمندگان ، شهدا و جانبازان را گرامی داشت.

در این نشست خبری که چند نفر از مشاورین و مسئولان دفتر دکتر شاعری حضور داشتند ریاحی از دفتر بهشهر به ظرفیت های فردی دکتر شاعری اشاره کرد و آن را افتخاری برای منطقه قلمداد کرد.

img_20160916_171338