رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران جذب سرمایه گذار را اولویت نخست استان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا مازندران، محمود نوربخش در جلسه شورای اداری رامسر با تاکید بر اینکه باید وظایف اداری در تمام مناطق استان اجرایی شود که تصمیمی است که گرفته شده است، عنوان کرد: در اجرای تصمیمات ملی و استانی باید نوع اجرا و تفکر تغییر کند و با شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برنامه ها پیش برود.

وی با اشاره به اینکه امروز منتظر هستیم بسیاری از مشکلات توسط دولت رفع شود، اظهار کرد: عملکرد دولت همه را وابسته کرده است و امروز دولت حتی عملیات هایی که باید توسط بخش خصوصی انجام شود را نیز بر عهده گرفته است.

نوربخش با تاکید بر اینکه دولت بیشترین سهم در اعتبارات را به بخش هزینه ای اختصاص می دهد؛ اظهار کرد: بسیاری از اعتبارات برای نگه داشتن وضعیت موجود صرف می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل به اقداماتی پرداخته شود که اثری در بهبود شرایط داشته باشد، افزود: همه مشکلات به مرور رفع می شود اما باید کاری را آغاز کنیم که به سرانجام برسد.

نوربخش جذب سرمایه گذار را نخستین اولویت برای استان مازندران دانست و گفت: در رامسر با ظرفیت های بالای گردشگری و تفریحی باید تامین زیرساخت ها مورد توجه قرار گیرد.

وی بااشاره به اینکه باید تفاوت‌ و ظرفیت منطقه ای در مطالعات توسعه استانی دیده می شود، یادآور شد: باید شاخص سرانه ها انجام شده و برای برنامه ریزی بهتر سرانه ها باید شناخته شود.