رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: با حمایت مسوولان زیرساخت‌های ورزش در این شهرستان توسعه می‌یابد.

 مجتبی رضایی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزش این شهرستان در حال توسعه است، اظهار کرد: با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی، تملک‌زدایی در ورزش شهرستان دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: برای برطرف شدن مشکل اسکان ورزشکاران در برگزاری میزبانی و اردوهای مختلف، خوابگاه ورزشی در این شهرستان احداث می‌شود و تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از فعالیت 35 هیأت فعال ورزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: برای بررسی و رفع مشکلات هیأت‌ها جلسه تخصصی با حضور رؤسای هیأت‌های شهرستان برگزار شد.

این مسؤول با اشاره به فعالیت تیم‌های مختلف ورزشی در این شهرستان، اظهار کرد: بازیکنانی همچون امید ابراهیمی در تیم ملی فوتبال، محمدجواد کریمی در تیم ملی والیبال بزرگسالان «ب» و جوانان، مرتضی زنده‌دل در پومسه تکواندو، احمد نریمانی در پاراتکواندو به عنوان ورزشکاران نکایی در اردوی‌های تیم ملی حضور دارند.

رضایی از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم سپک‌تاکرای نکا در قهرمانی استان خبر داد و افزود: مسابقات قهرمانی سپک‌تاکرای استان با شرکت هشت تیم به میزبانی میاندورود برگزار شد و در پایان تیم‌های میاندورود «الف»، نکا و میاندورود «ب» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در پایان با تشکر از حمایت‌های مسؤولان در توسعه ورزش نکا، گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی فوتبال ساحلی نکا به‌زودی افتتاح می‌شود.