نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از فیش های نجومی یادآور شد: املاک و فیش‌های نجومی مردم را بدبین کرده و نشانه آن است که از تقوا فاصله گرفته‌ایم

 آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نمازجمعه ساری، در بخشی ازسخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب و شهید مدنی افزود: راه و سیره شهدای محراب برای نسل جوان جامعه باید تببین و معرفی شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را در تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم مؤثر دانست و گفت: شهدای محراب نقش اساسی در تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا تصریح کرد: فاجعه منا که از سوی حکومت فاسد آل سعود ایجاد شده هیچگاه فراموش نمی‌شود و امیدواریم روزی انتقام این جنایتشان را پس دهند.

امام جمعه ساری با اشاره به حمله عربستان به کشورهای اسلامی عنوان کرد: ثروت‌های عربستان در مسیر نادرست هزینه می‌شود و جنایات آل سعود و آل یهود هیچگاه از ذهن مسلمان فراموش نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به برداشت محصولات کشاورزی از جمله برنج اشاره و اضافه کرد: قاطی کردن برنج طارم بابرنج نامرغوب کار پسندیده ای نیست و باید پرهیز شود.

امام جمعه ساری بر لزوم تقویت صنایع داخلی تاکید کرد و گفت: برخی از مردم با وام گرفتن نسبت به خرید خودروهای بی کیفیت خارجی اقدام می‌کنند که این مسئله به صلاح جامعه نیست.

وی به بحران و توفان هفته اخیر در استان اشاره و اضافه کرد: متاسفانه برخی از مسئولان در مواقع بحران فقط وعده می‌دهند و بعد به آن عمل نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خواهان جبران خسارت ۱۷۰ میلیارد تومانی توفان اخیر و خسارت‌های بحران برف حدود سه سال قبل در غرب مازندران شد.

نمازگزاران مناطق مختلف مازندران با حضور در راهپیمایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، جنایات آل سعود را در به شهادت رساندن رائران بیت الله الحرام محکوم کردند.

۴۸ زائر مازندرانی سال گذشته در فاجعه منا به شهادت رسیدند.