فرمانده لشکر 25 کربلا مازندران، از آغاز رزمایش لشکر عملیاتی 25 کربلا در قالب فدائیان ولایت با محوریت شهدای مدافع حرم و یک شهید روابط عمومی سپاه استان در منطقه مرزی شمال کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا مازندران، حمیدرضا رستمیان درباره آغاز رزمایش فدائیان ولایت در مرز استان های شمالی کشور درباره هدف از اجرای رزمایش گفت: در آستانه سی و ششمین سال حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس تمرینات تاکتیکی(رزمایش)، با حضور گردان های زرهی و پشتیبانی رزمی لشکر عملیاتی 25 کربلا با یاد و گرامیداشت شهیدان، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا در مناطق مصوب در حال اجراست.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا افزود: در این رزمایش نیروها با انجام تمرینات ویژه، نامنظم و منظم با الگویی از نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط سخت توان خود را به منصه آزمایش می گذارند.

رستمیان با اشاره به مراحل مختلف رزمایش اظهار کرد: در مرحله ای از رزمایش تمرینات تاکتیکی 17 گردان زرهی و 6 گردان پشتیبانی رزم با آمادگی بالا شرکت داشته و قدرت رزمی، دفاعی و همه جانبه خود را به نمایش می گذارند.

فرمانده لشکر همیشه پیروز و مقتدر 25 کربلا خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند فرزندان غیور و سلحشور این مرز و بوم با اطاعت محض از اوامر ولی امر مسلمین جهان برای نبرد با دشمنان خدا و مزدورانشان همیشه آماده بوده و هستند و هیچگاه اجازه نخواهند داد خدشه ای به کیان، اصول و آرمان های انقلاب اسلامی وارد شود.