رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی علاوه بر افتتاح طرح هادی در یکی از روستاهای بهشهر، از دو روستای دارای طرح هادی در این شهرستان نیز بازدید کرد.

علی‎رضا تابش و هیأت همراه، بعد از ظهر امروز با هدف بررسی وضعیت طرح‎های هادی در روستاهای «زینه‌وند» و «حسین‎آباد» از توابع بخش مرکزی بهشهر، از این دو روستا بازدید کردند.

این روستاها دارای طرح هادی و از روستاهای پُرجمعیت بهشهر هستند، ابتدا از پروژه در دست ساخت خانه عالم و طرح آسفالت درون‎روستایی حسین‎آباد بازدید شد تا جذب اعتبارات تکمیلی این پروژه‎ها تسهیل شود.

در ادامه نیز از طرح آسفالت روستای زینه‎وند بازدید و برای جذب اعتبارات تکمیلی آن، رایزنی شد.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهشهر، تاکنون حدود 600 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های هادی در حسین‎آباد و 400 میلیون تومان نیز برای طرح هادی روستای زینه‎وند هزینه شده است.

مهدی عبدی‎کمیشانی در گفت‎وگو با فارس اظهار کرد: برای تکمیل این طرح‎ها نیاز به اعتبار داریم که برآورد کارشناسان این بنیاد، 300 میلیون تومان برای زینه‌وند و 300 میلیون تومان نیز برای روستای حسین‎آباد است و امیدواریم با سفر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، در آینده‎ای نزدیک شاهد تخصیص این اعتبارات باشیم.

وی ادامه داد: روستای قره‎تپه نیز که ساعتی پیش طرح آسفالت روستایی آن با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد، تاکنون 380 میلیون تومان هزینه در بر داشت که برای تکمیل طرح هادی در این روستا، 200 میلیون تومان دیگر نیاز است.

عبدی‎کمیشانی در پایان با بیان اینکه همه روستاهای بالای 20 خانوار در بهشهر دارای طرح هادی هستند، گفت: از 83 روستای تابعه این شهرستان در دو بخش مرکزی و یانه‎سر، طرح هادی 64 روستا تا پایان سال 94 انجام شد.