دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: استاندار مازندران ارزیابی خسارت ها را در اسرع وقت انجام دهد تا در جهت تخصص اعتبار در جلسه هیات دولت که فردا برگزار می شود پرداخت خسارتها مطرح شود.

به گزارش ایسنا مازندران، حسین فریدون در جلسه ستاد بحران شهرستان قائم شهر که پس از بازدید از مناطق طوفان زده قائم شهر صورت گرفت، بیان کرد: همه خانه های تخریب شده را منازل خود می دانیم.

وی نداشتن خسارت جانی را جای خرسندی دانست و افزود: هنر ستاد بحران اعلام آمادگی برای مقابله با حادثه ها است، معمولا در مازندران سیل مورد انتظار است و بحث طوفان به وجود آمده غیرقابل پیش بینی بود.

فریدون بیان کرد: وزارت نیرو در کوتاهترین زمان وارد عمل شده و با بسیج نیروها و با همراهی سپاه و نیروی انتظامی امنیت مردم را تامین کردند.

دستیار ویژه ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: هر چه در توان داریم می گذاریم تا آثار تخریب کمرنگ شود.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که در زمینه برنامه و بودجه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته تهران آماده هر گونه حمایت برای تامین اعتبارات آسیب دیده ها است.

این مسئول بیان کرد: همین مردم شهید پرور بودند که پای صندوق های رای حاضر شدند و بنابراین تلاش خود را برای رفاه و آسایش آنها به کار خواهیم بست.

وی عملکرد برخی صنوف و مغازه داران را جهت عرضه موادغذایی و کالاهای ساختمانی به نرخ زیر قیمت مصوب را اوج انصاف عنوان کرد و افزود: این کار باید الگوبرداری شود.

فریدون گفت: در کوتاه ترین فاصله مشکلات مردم را حل خواهیم کرد و از هماهنگی بسیار خوبی مردم و مسئولان سپاسگذارم.

وی یادآور شد: اقدامات حمایتی درباره مرکز کانون این طوفان که قائم شهر بود را قابل پیگیری است و این اقدامات باید در اسرع وقت انجام می شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: 32 کیلومتر بر ساعت شدت طوفان بالایی است و استاندار مازندران ارزیابی خسارت ها را در اسرع وقت انجام دهد تا در جهت تخصص اعتبار در جلسه هیات دولت که فردا برگزار می شود پرداخت خسارتها مطرح شود.